Jautājumi un atbildes

Kā pieteikties Banknote senioru aizdevumam?

Banknote senioru aizdevumam varat pieteikties Online vai jebkurā mūsu filiālē.

Lai pieteiktos aizdevumam Online, aizpildiet pieteikumu Banknote.lv un verificējiet savu profilu ar Instantor vai 0,01 EUR pārskaitījumu. 

Aizdevumam filiālē varat pieteikties mūsu filiāļu darba laikos. Informāciju par filiāļu atrašanās vietām un darba laikiem meklējiet šeit.


Kas nepieciešams, lai es saņemtu senioru aizdevumu?

Jums ir jābūt Latvijas Republikas rezidentam vecumā no 60 līdz 80 gadiem vai jāsaņem izdienas pensija, kas jāapliecina ar derīgu pensionāra apliecību. 

Lai saņemtu aizdevumu Online, Jums nepieciešams bankas konts kādā no Latvijas bankām un derīgs mobilā tālruņa numurs.

Lai saņemtu aizdevumu filiālē, Jums līdzi jāņem savs personu apliecinošs dokuments – pase vai ID karte, izdienas pensijas gadījumā – arī pensionāra apliecība, kā arī jānosauc derīgs mobilā tālruņa numurs.


Kā es saņemšu senioru aizdevumu?

Aizdevumu varat saņemt savā bankas kontā vai skaidrā naudā jebkurā mūsu filiālē.

Kā es varu saņemt senioru aizdevumu skaidrā naudā?

Aizdevumu skaidrā naudā iespējams saņemt tikai mūsu filiālēs. 

Cik ātri aizdevuma summa tiks ieskaitīta manā bankas kontā?

Banknote sadarbojas ar 4 bankām – Swedbank, Citadele banku, Luminor, Norvik. Ja Jums ir bankas konts kādā no šīm bankām, maksājums tiks izpildīts aptuveni 15 minūšu laikā. Maksājums uz citu Latvijā reģistrētu banku tiks izpildīts vidēji 3–4 stundu laikā, ja maksājums tiks veikts līdz darba dienas plkst. 16.00, pretējā gadījumā maksājums tiks izpildīts nākamajā darba dienā. Maksājums uz Latvijas Pasta kontu tiks izpildīts 1–3 darba dienu laikā.

Vai pirmais senioru aizdevums līdz 500 EUR ir bez maksas?

Banknote dod iespēju Jums izmēģināt mūsu senioru aizdevumu ar termiņu līdz 30 dienām bez maksas. Ja aizņemsieties, piemēram, 500 EUR uz 30 dienām, tad pēc 30 dienām būs arī jāatdod 500 EUR.

Cik lielu naudas summu es varu saņemt, aizņemoties pirmo reizi?

Banknote pirmo senioru aizdevumu izsniedz līdz 800 EUR apmērā.

Cik lielu summu es varu aizņemties?

Mēs katram Banknote klientam individuāli nosakām kredītlimitu. Lai Jūs uzzinātu savu kredītlimitu, Jums ir jāaizpilda senioru aizdevuma pieteikums Banknote.lv vai kādā no mūsu filiālēm.

Man jau ir viens Banknote senioru aizdevums. Vai es varu pieteikties vēl vienam?

Ja Jums jau ir Banknotes senioru aizdevumus, Jūs varat palielināt esošā aizdevuma summu sava kredītlimita ietvaros. Uzziniet vairāk savā Banknote.lv klienta profilā vai zvanot uz 66116688!

Kā es varu saņemt Banknote.lv aizdevumu senioriem par mājaslapā redzamajām procentu likmēm?

Lai saņemtu Banknote.lv senioru aizdevumu, tam jāpiesakās banknote.lv mājaslapā (https://www.banknote.lv/senioriem/). Aizpildot pieteikumu filiālē, procentu likmes var atšķirties.

Kā atmaksāt Banknote senioru aizdevumu?

Aizdevumu Jūs varat atmaksāt skaidrā naudā jebkurā mūsu filiālē vai ar bankas pārskaitījumu. Informāciju par aktuālo maksājumu un bankas pārskaitījumu Jūs atradīsiet aizdevuma līgumā vai savā Banknote.lv klienta profila sadaļā „Maksājumi”.

Kā es varu pagarināt sava aizdevuma atmaksas termiņu?

Senioru aizdevumu ar termiņu līdz 30 dienām iespējams pagarināt uz 14 dienām, 30 dienām vai 60 dienām. 

Senioru aizdevumam ar termiņu, kas ir 4 mēneši un garāks, iespējams atlikt mēneša maksājumu, samaksājot komisiju, kas norādīta aizdevuma līgumā vai Jūsu Banknote.lv klienta profila sadaļā „Maksājumi”.


Kāds ir mans ikmēneša maksājums?

Visu informāciju par aizdevuma maksājumiem Jūs varat uzzināt savā aizdevuma līgumā vai Banknote.lv klienta profila sadaļā „Maksājumi”, vai zvanot uz 66116688.

Vai varu mainīt aizdevuma atmaksas datumu?

Jā, aizdevuma atmaksas datumu iespējams mainīt, zvanot uz 66116688 vai apmeklējot jebkuru mūsu filiāli.

Vai es varu atmaksāt aizdevumu pirms termiņa?

Jā, informāciju par aizdevuma atmaksu varat noskaidrot savā Banknote.lv klienta profila sadaļā „Maksājumi” vai zvanot uz 66116688.

Vai es varu samazināt savu mēneša maksājumu?

Jā, Jums ir iespējams samazināt savu ikmēneša maksājumu, nomainot savu atmaksas termiņu uz garāku. Lai to izdarītu, zvaniet uz 66116688 vai apmeklējiet jebkuru mūsu filiāli.

Kāpēc man netiek piešķirts senioru aizdevums?

Visbiežākais iemesls senioru aizdevuma atteikumam ir negatīva atbilde no parādnieku reģistra par Jūsu kredītvēsturi.

Kas ir kredītlimits?

Kredītlimits ir maksimālā summa, ko Jūs varat aizņemties. Jūs varat pieteikties sava limita palielināšanai, zvanot uz 66116688 vai apmeklējot jebkuru mūsu filiāli.

Kas ir Instantor?

Instantor ir programmatūra, kas veic klientu personas datu apstrādi, tai skaitā apstrādā šādus personas datus:

• klienta vārdu, uzvārdu;

• personas kodu;

• tālruņa numuru;

• e-pasta adresi;

• IP adresi; 

• konta izrakstus;

• maksājumu un pasūtījumu informāciju.


Kā es varu nomainīt savu konta numuru?

Konta numuru varat nomainīt divos veidos – pārskaitot no attiecīgā bankas konta 0,01 EUR uz Banknote kontu vai izmantojot Instantor pakalpojumu, nomainot to bez maksas.

Veicot 0,01 EUR pārskaitījumu, maksājuma mērķī Jums jānorāda: Konta maiņa.


Es aizmirsu savu Banknote.lv paroli. Kā man rīkoties?

Sākumlapā, neievadot datus, spiediet pogu “Ienākt”, tad spiediet pogu ''Aizmirsu paroli'' un sekojiet norādījumiem.